Nasıl Üye Olabilirim?

Platin.com.tr ana sayfada sağ üstte bulunan “Üye Ol” butonuna tıklayın ve üyelik formunu doldurun.Bu şekilde siz de platin.com.tr ‘ye kolayca üye olabilirsiniz.

Üye olduktan sonra  tüm üyelik ve şifre işlemlerinizi “Hesabım” bölümünden kolayca gerçekleştirebilirsiniz. 

 

Kredi kartımla yapacağım alışverişlerde güvenlik anlamında bir sorun yaşar mıyım ?

Platin.com.tr’den yapacağınız alışverişlerin güvenliği bizim için önemli. Bu yüzden gereken tedbirleri alıyoruz ve yakından takip ediyoruz.

Ödeme sayfasında sizden istenen kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde Platin tarafından görüntülenemez ve kayıtlı tutulamaz.Alışveriş sırasında kullanılan kredi kartı ile ilgili bilgiler Platin’den bağımsız olarak  SSL (Secure Sockets Layer) protokolü ile şifrelenir ve sorgulanmak üzere ilgili bankaya ulaştırılır. Kartın kullanılabilirliği onaylandığı takdirde alışverişe devam edilir. Bu sayede üçüncü şahısların bu bilgileri ele geçirmesi engellenmiş olur.

 

Taksitli alışveriş imkanım var mı?

27 Eylül 2016 tarihli, 29840 Sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan; Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik Madde 1 uyarınca, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından yapılan uygulama nedeniyle kozmetik ve gıda ürünlerinde tüm banka kartları ve kredi kartlarına taksitlendirme uygulaması kaldırılmıştır.

 

Siparişlerimde orijinal ürün mü alıyorum?

Platin.com.tr’deki tüm ürünler %100 orijinaldir ve tedarikçi firmalardan temin edilerek satışa sunulmaktadır.

Şayet Platin.com.tr’den aldığınız her hangi bir ürünün orijinal olup olmaması hususunda bir endişe yaşarsanız 444 98 85 ‘i arayarak veya sitenin en alt kısmında bulunan “İletişim” sekmesinden yararlanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Stokta olmayan ürünler tedarik edilip tekrar satışa sunulur mu?

Platin.com.tr olarak stoklarımızı devamlı güncelliyoruz.Ürün sayfası içerisinde bulunan “Stoğa girince haber ver” butonunu kullanarak,stoklarımız yenilendiğinde,bulamadığınız ürünle ilgili tarafımızdan bilgilendirme alabilirsiniz.

 

Sipariş vermek için ne yapmalıyım ?

Platin.com.tr ‘ye  üye olduktan sonra binlerce ürün arasından dilediğinizi seçin ve sepetinize ekleyin, kolay alışverişin keyfini çıkarın.

 

Sipariş takibimi nasıl yapabilirim ?

 

Siparişinizi başarıyla tamladıktan sonra mail adresinize sipariş numaranız gönderilmektedir.  Üye olarak yapılan alışverişlerde “Siparişlerim” sekmesinden siparişinizin durumunu görebilirsiniz. Üye olmadan verilen alışverişlerde bu takip yapılamamaktadır.

 

Kargo takibimi nasıl yapabilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargo takip numaranız GSM numaranıza ve mail adresinize gönderilmektedir. Kargo takip numaranız ile PTT Kargo web sayfası üzerinden kargonuzun takibini yapabilirsiniz.

 

Siparişimi ne zaman teslim alabilirim?

Siparişi verdiğiniz ürünler PTT Kargo ile adresinize teslim olacak şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi sipariş onayı mailinizden sonra size gönderilecek olan kargoya teslim bildiriminden itibaren PTT Kargo’nun sağlamış olduğu teslimat süresi kadardır.

 

Sipariş iptal ve iade işlemlerini nasıl yapabilirim?

Ödemesini gerçekleştirerek tamamlamış olduğunuz siparişin iptali için 444 9 885 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak sipariş numaranızı iletmenizi gerekmektedir. İptal talepleri siparişiniz işleme alınmadığı takdirde kabul edilebilmektedir. Hazırlanma aşamasında olan siparişler için iptal işlemi uygulanamamaktadır.

Teslim almış olduğunuz siparişinizdeki ürün/ürünlerin iadesi için 444 9 885 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak sipariş numaranızı, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade gerekçenizi iletmeniz gerekmektedir. Tarafınıza iletilecek iade kodu ile ürünleri tarafımıza sağlam ulaşacak şekilde paketlemeniz ve faturası ile birlikte PTT Kargo’dan ücretsiz iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

Eksik/hasarlı olarak teslim aldığım sipariş için ne yapmalıyım?

Siparişiniz teslim edilirken kolide herhangi bir hasar, ezilme, yırtılma, ıslanma mevcut ise kargo görevlisine tutanak tutturarak koli açmanız ve ürünlerde hasar söz konusu ise siparişi teslim almamanız gerekmektedir.

Siparişleriniz e-arşiv fatura ile gönderilmektedir. Platin.com.tr üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizi kargo görevlisinden teslim aldıktan sonra kargo görevlisi yanınızdayken açarak kontrol etmeniz ve eksik ürün söz konusu ise kargo görevlisine eksik ürün tutanağı tutturmanız gerekmektedir. Akabinde zaman kaybetmeden 444 9 885 numaralı Müşteri Hizmetlerinden bize ulaşarak konuyu iletmenizi rica ederiz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Uyarısı İçerik

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.