İade Talepleri
Sipariş İadesi
İade süresi, siparişin teslim alınmasından itibaren 15 gündür.
İade talepler için takip edilecek adımlar aşağıdaki gibidir;
Üyeliksiz yapılan alışverişlerde iade talebinizi, 444 9 885 no'lu müşteri hizmetleri servisini arayarak oluşturabilirsiniz. İade nedeninizi kısaca paylaşıp müşteri hizmetleri tarafından size verilecek iade koduyla iadenizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Üye girişi ile yapılan alışverişlerde ise, "Hesabım" bölümüne girip "İade Taleplerim" kategorisini seçin. "Yeni Talep Oluştur" kutusuna tıklayın ve karşınıza gelecek adımları izleyerek iade talebinizi oluşturun. Sadece belirli ürünlerinin iadesi söz konusu ise onları işaretleyin, siparişin tamamı iade edilecekse "Siparişin tamamını iptal etmek istiyorum" seçeneğini işaretleyin. Sonrasında 444 9 885 no'lu müşteri hizmetleri servisini arayarak size verilecek olan iade koduyla iadenizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
İadenizi hazırlarken, siparişinizle birlikte size gönderilen e-arşiv fatura suretinin arkasındaki iade formunu doldurun ve ürünleri, o nüsha ile birlikte pakete koyarak PTT Kargo'ya 7 gün içinde teslim edin. Kargo görevlisine platin.com.tr müşteri hizmetleri tarafından size iletilen iade kodunu mutlaka belirtmelisiniz. Bu, kargonuzun en kısa sürede doğru adrese gönderilmesini kolaylaştıracaktır.
İade takip sürecinizi, platin.com.tr tarafından mail adresinize gönderilecek olan kargo takip numarası ile, siparişi teslim ettiğinız kargo şirketinin web sayfası üzerinden takip edebilirsiniz.
İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra ödemenin yapıldığı bankaya bağlı olarak 7 iş günü içerisinde ücret iadeniz sağlanmaktadır.
İade Şartları
İadeler mutlak surette ürünün orijinal kutusu ve/veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. (Orijinal kutu, eğer mevcutsa ürünün kendi ambalajıdır. Siparişinizin teslim edildiği koli değildir). Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi/gönderi yada sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler kabul edilmemektedir), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İade şartlarına uymayan ürün iadeleri, alıcı ödemeli olarak müşteriye kargolanır ve ücret iadesi yapılmaz.